Календар

Май 2016
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Прогнози

  • 20 1

Facebook

7672 Ливърпул / Ливърпул ФК

Пълно име Ливърпул ФК
Прозвище Червените
Основан 1892
Държава Англия
Град Ливърпул
Президент Том Вернер
Старши треньор Юрген Клоп
Покажи повече Докладвай за грешка
  • Аватар на skivur
    skivur   25 май 2016 [18:35] #250

    Много пари искат за Брахими...Вярно,не е никак лош избор и все пак 45 млн паунда са луди пари.То е 90% спекулация,но заради такива спикулации се стига до подобни трансфери.Трудно ми е да повярвам,че Клоп ще ги пръсне за един играч.Трудно ми е да повярвам,че имаме шанс и за Дахуд.Момчето ще играе в ШЛ,Гладбах едва ли ще пуснат още една важна фигура в центъра си.Но за Брахими е глупост,тей като Клоп ще почне да реди състава си от защитата,както и започна.

  • Аватар на Rasho79
    Rasho79 496 25 май 2016 [18:31] #249

    Лорис Кариус ще играе с 1- ви номер! - (съжалявам, че пиша така за номера, но пиша от телефона)!

  • Аватар на rumen_84
    rumen_84   25 май 2016 [16:55] #248

    Английският футболен клуб Ливърпул е на път да направи най-скъпия трансфер в историята си, след като вестник А Бола съобщи, че мърсисайдците са стигнали до принципна договорка с португалския Порто за Ясине Брахими.
    Очаква се "червените" да платят 45 милиона британски лири за правата на 26-годишния алжирски нападател.
    Брахими премина в Порто през 2014-а година с трансфер от Гранада и бързо се превърна в основен футболист за "драконите", а за последния сезон той е изиграл 33 мача в първенството.
    С неговия евентуален трансфер пък Ливърпул ще счупи досегашния рекорд от 2011-а година, когато клубът похарчи 35 милиона лири за Анди Керъл.

  • Аватар на Rasho79
    Rasho79 496 25 май 2016 [10:44] #247

    До коментар [#245] от mitkoddk:

    Правилно си видял! Но вече гледаме напред към новия сезон!

  • Аватар на rumen_84
    rumen_84   25 май 2016 [01:18] #246

    Да ни е честит новият вратар.Дано вече там нямаме такива проблеми без значение кой пази.

  • Аватар на mitkoddk
    mitkoddk 118 25 май 2016 [00:51] #245

    До коментар [#244] от Red_Till_Dead:

    Важното е, че цаната е супер според мен.

    Сега погледнах БНТ HD и точно уцелих отменения гол на Ловрен на финала. И ми се струва, че човека който скачаше там до аут линията при изпълнението на корнера, всъщност май покрива Стъридж

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 25 май 2016 [00:37] #244

    До коментар [#243] от mitkoddk:

    Да , моя грешка

  • Аватар на mitkoddk
    mitkoddk 118 25 май 2016 [00:02] #243

    До коментар [#241] от Red_Till_Dead:

    Така е.
    А за цената, немския източник едва ли съобщава цената в паунд. 7-8 милиона евро

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   24 май 2016 [23:54] #242

    До коментар [#239] от Rasho79:

    Да ви е честит!

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 24 май 2016 [23:18] #241

    До коментар [#239] от Rasho79:

    Много добър трансфер. Един от най - обещаващите Немски вратари.Надявам се да успее да се наложи в отбора, Между другото сумата е 4,7 млн. а не 7-8

  • Аватар на Rasho79
    Rasho79 496 24 май 2016 [21:15] #240

    Барса и Ливърпул ще играят на “Уембли“

    Контролата между Барселона и Ливърпул ще се състои на стадион „Уембли“. Двубоят между двата отбора ще се състои на 6 август.
    Барселона се завръща на „Уембли“, където игра финал на КЕШ през 1992 година и финал в Шампионската лига през 2011 година.
    Барселона преди това ще играе контрола срещу Селтик, а двубоят ще се състои на 30 юли в Дъблин.
    Барселона за втори път под ръководството на Луис Енрике ще проведе лятната си подготовка в Европа и няма да осъществява турне в Америка или Азия. Наставникът на каталунците почти сигурно няма да може да разчита на 15 футболисти в началото на подготовката на тима и това е основната причина отборът да се подготвя в Европа.
    Енрике проведе подобен на планирания лагер в първата си година начело на Барселона. През лятото на 2014 година той заведе играчите на подготовка в Шотландия.

  • Аватар на Rasho79
    Rasho79 496 24 май 2016 [20:58] #239

    Официално: Ливърпул обяви за трансфера на Кариус

    Вратарят Лорис Кариус премина от Майнц 05 в Ливърпул, съобщава официалният сайт на английския клуб. Според информацията, 22-годишният страж е подписал петгодишен договор с мърсисайдци. Липсват други подробности от сделката.

    Според немски източници, стойността на трансфера е 7-8 милиона паунда.

    ЧЕСТИТО!!!

  • Аватар на dmtbg
    dmtbg 371 24 май 2016 [20:24] #238

    До коментар [#237] от SweeT_DG7:

    Просто иска да взима пари без да прави нищо като си гледа безплатно футболен мач и то от място с добър изглед,от днешните футболисти има много такива,не обичат играта

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 24 май 2016 [18:31] #237

    Честно казано смятам, че Гьотце дори не е обмислял трансфер при нас. Вероятно е имало периоди, в които е бил разочарован от статуса си в отбора, но като че ли иска да спечели колкото се може повече трофеи, без значение какъв е бил неговия принос.

  • Аватар на Kireto1232
    Kireto1232 1196 24 май 2016 [16:26] #236

    До коментар [#232] от Hitchhiker1902:

    Най-точния коментар ,не сме Барса за да имаме чак такива очаквания !

  • Аватар на scouser_pool
    scouser_pool 1192 24 май 2016 [10:19] #235

    Да бе е и аз не мога да разбера какво всички преценяват престоя на Клоп в Ливърпул след 8,9 месеца.Който и тренер да поеме отбор като Ливърпул ( който не е сред най-добрите в страната си , още по-малко в Европа ) няма как да почне да мачка изведнъж , поне изчакайте до края на следващия сезон и ако е сме в топ 4 примерно тогава сипвайте на Клоп или на който искате...колкото за трансферите , това , че Готце е казал нещо не значи , че го мисли , не знам дали ще го вземем или не , но това , че е направил някакво изказване пред медиите не променя чак толкова драстично ситуацията...

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 24 май 2016 [03:23] #234

    До коментар [#218] от RESPECT_YNWA:

    Защо да чакаме до края на другия сезон ? Дай направо да ги махаме сега...

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 24 май 2016 [01:09] #233

    До коментар [#232] от Hitchhiker1902:

    Точно и ясно, но на българина какво му обясняваш, той неще да чуе. Аз лично бих описал седемте месеца на Клоп начело на Ливърпул като успешни. Състава ни все още не притежава дълбочина и трябваше да се поставят ясни цели, при което Клоп избра пътя към Лига Европа. Мисля , че всеки здравомислещ човек би направил същия избор след подобни победи над Юнайтед и Борусия. Отбора бе натрупал самочувствие в турнира и надеждата оставаше жива. Мисля, че много малко ни раздели от трофея, но не бива да обвиняваме Клоп за несполуката. Изправихме се срещу отбор, който е спечелил турнира през последните два сезона. Това говори за шампионски манталитет и именно това е, което на нас ни липсва. Клоп определено вдъхна увереност, но ще му е нужно време да изгради това, което не ни достигна в двата финала, които изиграхме.

  • Аватар на Hitchhiker1902
    Hitchhiker1902 551 24 май 2016 [00:41] #232

    До коментар [#230] от albionnnnnn75:

    Вярно е, големите в Англия бяха удивително нестабилни този сезон. Вярно е, на 8-мо място сме. И затова е виновен... Клоп?
    Приятелю, ако след (примерно) 12 години в училище все още пишеш неграмотно, дали е виновна учителката по биология, която ти е преподавала през втория срок на 12-ти клас?
    Не знам за теб, но аз гледам Пуул от много време. Видял съм ги да вдигат титли (6-7, не една). Виждал съм ги като Европейски Шампиони (3 пъти, не само в Истанбул). Видял съм доста мениджъри - от последната година на Пейсли, та досега... Това, което не съм виждал никога е в този клуб да преценяват качествата на мениджъра си след 6 месеца... Ще говорим за Клоп след минимум година. А засега може да се каже само, че за никакво време успя да вдигне един тотално разцентрован отбор от средна класа играчи и да ги закара на два финала. Да ти припомня ли как доскоро ни трябваха 2-30 дузпи за да преодолеем гиганта Боро на доста по-ранен етап? Или колко парцала и от какви отбори отнасяхме за "Сбогом" на Стиви? Дали с Брендо бихме обърнали Дортмунд и дали изобщо бихме стигнали до мач с тях? (убеден съм, че и до Аугсбург нямаше да додрапаме).
    Много бързо ви скочиха очакванията (това говори за качествата на Клоп, впрочем). И много бързо почнахте да плюете (това пък говори за вашите качества...)

  • Аватар на LFCstyle
    LFCstyle 903 23 май 2016 [23:48] #231

    До коментар [#225] от luiz_lfc:

    И какъв отбор са за теб Лестър При положение че 38 мача са играли на топ ниво и са станали шампиони.Не разбирам защо се продължава да се умаловажава техния успех и да се говори за тях като за посредствен отбор.Имат едно от най резултатното нападение и една от най-стабилните защити.А за играта всички се убедихме от високото й ниво.Лестър са шампиони те са и най-добруя отбор в Англия за момента.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [23:33] #230

    До коментар [#228] от luiz_lfc:

    И друго,не знам от колко години гледаш мачове но по слаби челси,сити,юнайтед и арсенал във един сезон скоро няма как да видиш.и щом в такъв сезон сме на 8 място смятай на какво ниво сме.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [23:23] #229

    До коментар [#228] от luiz_lfc:

    А последната година кои бяха силните отбори в англия че не се сещам??

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 23 май 2016 [23:19] #228

    До коментар [#226] от albionnnnnn75:

    Волфсбург, като станаха шампиони, силни отбори в Германия нямаше.

  • Аватар на kibo1992
    kibo1992 1100 23 май 2016 [23:13] #227

    Айде да кометирате Клоп поне след 2 лета ,защото няма как да изградиш отбор за 1 година.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [23:04] #226

    До коментар [#225] от luiz_lfc:

    Волсбург как ги пуснаха?

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 23 май 2016 [23:02] #225

    До коментар [#224] от albionnnnnn75:

    Единствената разлика е, че в Германия сините отбори никога няма да допуснат отбор, като Лестър да стане шампион, щото са наистина силни.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [22:37] #224

    До коментар [#223] от luiz_lfc:

    Това което ти го ръсиш е характерно за аудиторията на 12 годишните.щом сравняваш борусия със Ливърпул и не правиш разлика от бундеслига и виша английска лига.много си зле братчет.

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 23 май 2016 [22:26] #223

    До коментар [#222] от albionnnnnn75:

    Не няма как да виждаме, щото трансферния прозорец още не е отворен, да не говорим , че в Борусия и без големи имена направи големи неща, тъй че затвори сайта, спри компютъра, изключи му кабелите и го хвърли през терасата, че да спреш да ръсиш глупости.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [22:23] #222

    До коментар [#221] от peniaii:

    Сега щото пък ще направи големите трансфери.реалноста нали виждаш каква е?

  • Аватар на peniaii
    peniaii   23 май 2016 [22:21] #221

    До коментар [#219] от RESPECT_YNWA:

    Какво е виновен Клоп аз не мога да разбера.Че той за половин сезон ни изведе на 2 финала без да е правил трансфери и подготовка.Така,че е смешно да обвиняваме него.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [22:20] #220

    До коментар [#219] от RESPECT_YNWA:

    Аз това го казах много отдавна.грешката на Клоп беше по коледа,че не взе поне двама играчи.тогава бяхме със16 контузени и играехме на 4 фронта.

  • Аватар на RESPECT_YNWA
    RESPECT_YNWA   23 май 2016 [22:13] #219

    Не ми се ще да го кажа, но ще го търсим Брендънчо......

  • Аватар на RESPECT_YNWA
    RESPECT_YNWA   23 май 2016 [22:11] #218

    Тази година 8-и догодина 9-ти, Клоп страшно се осра накрая на сезона, за мен по реалистична цел беше четвърто място, сега като гледам всеки бяга от Ливърпул! Ще накупим пак анонимници и с наличните такива ще оформим отбор за средата на таблицата! Дано накрая на следващия сезон сменим треньора и собствениците......че нищо добро не ни чака.

  • Аватар на rumen_84
    rumen_84   23 май 2016 [21:41] #217

    Гледам пак се започва едно голямо бистрене на състава за следващия сезон дори и с играчи които не са в нашия отбор.Много бързо пак отписахте играчи като Ингс,Ориги,Гомез и др.Продадохте Бентеке и го заменихте с друг пак ненужен а ние си имаме Балотели.Клоп го каза сто пъти ще оправя първо защитата а после всичко останало.Дори съм по склонен,че Стъридж ще си отиде защото аз си мисля,че Ориги е предпочитан.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [20:01] #216

    До коментар [#215] от peniaii:

    Той дори Кариус имаше подобни условия.най реалното което може да дойде в момента са Жилински,шуле,хектор и рафа силва.дори Дринкуотър ще ни откаже.

  • Аватар на peniaii
    peniaii   23 май 2016 [19:55] #215

    Фен съм на гъотце,ама ако няма да дойде при нас защото няма да играем в шампионската лига значи е голям глупак.Такива играчи не ни трябват,които биха дошли при нас единствено защото ще играем в шампионската лига.Трябват ни играчи,които идват заради отбора,които са готови да оставят сърцето си на терена да се раздадат до края,като гъотце не иска да идва при нас прав му път.Да търка скамейката в Байерн.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [19:38] #214

    До коментар [#212] от SweeT_DG7:

    Не би трябвало шл да е фактор.със Дембеле какво стана? Сега гъотце по същата причина отказва.Честно да ти кажа аз не съм фен на гъотце обаче бях убеден на хиляда процента че ще дойде.И това което става ме шокира.Но обяснението пак води към шл.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [19:33] #213

    Гъотце е уволнил агента си,за да не му мъти главата със Ливърпул и искал да спечели шл с Байерн.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 23 май 2016 [19:32] #212

    До коментар [#211] от albionnnnnn75:

    Да, все едно Фирмино нямаше шанс да играе и в други клубове. Нищо не пречи да отправим оферта, след това ще си проличи доколко Борусия са склонни да продадат. Дибала каза, че остава в Юве, а Барса предлагат 70 млн. Няма нищо лошо в това да опипаш почвата, а при 20-годишен играч ШЛ не е фактор.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [19:23] #211

    Някой по долу ти го каза.Борусия М играят в шл и продадоха двама основни халфа,дори и да продадат Дахуд сумата ще е много голяма.просто няма как да стане.Клоп ще търси евтини играчи с потенциал.Един Рияд Марез преди година струваше 400 000,а сега го иска Барселона.Такива трансфери ще прави и Клоп.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 23 май 2016 [19:11] #210

    Все още вярвам в шанса ни за Дахуд. Неуспеха с Гьотце отваря вратичка към това да се пробваме. Тъкмо ще играем в 4-3-2-1. Това поне бих искал аз, ще видим. Все още се надявам да не се изложим с Дринкуотър.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [19:08] #209

    До коментар [#208] от SweeT_DG7:

    Трудно е от нищо да се прави отбор,на Клоп точно това му предстои.ние искаме много хора но въпроса е кой ни иска нас? А и със 50 милиона бюджет кого да купим.те само за Моура ще ни искат толкова.надяваме се на Бентеке,и ако не го продадем много е вероятно някой друг да се пожертва при добра оферта.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 23 май 2016 [18:58] #208

    И аз съм на мнението, че след подобно изказване, то той не ни е нужен. Не искам играчи, които нямат желание да играят в Ливърпул. Гьотце сам ще осъзнае грешката си в края на новия сезон. Абсурдно е да мисли, че би могъл да се наложи след покупката и на Ренато Санчес. Очаквам Байерн да заиграят в 4-2-3-1 с Видал и Санчес като опорни и с Мюлер пред тях. За нас остава да се фокусираме върху друго звездно попълнение. Трябва да загатнем, че можем да привличаме доказали се класни играчи. Нуждаем се от дясно крило, или да наложим Лазар Маркович.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [18:56] #207

    До коментар [#203] от SweeT_DG7:

    Моура няма как да го купим,отделен е въпроса че и той няма да иска да дойде .

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [18:46] #206

    Че той Анчелоти също му каза че ще търка пейката ама явно на момчето не му пука.Това не е болка за умиране.да оправим защитата,че заради нея подарихме повече от 20 точки на съндърланд,норич,нюкасъл и кой ли още не.

  • Аватар на dmtbg
    dmtbg 371 23 май 2016 [18:20] #205

    До коментар [#204] от Kireto1232:

    Гледа напред към новия сезон в Мюнхен и би направил всичко да е в топ форма за първа тренировка при Карло Анчелоти,искал да играе за него

  • Аватар на Kireto1232
    Kireto1232 1196 23 май 2016 [17:48] #204

    До коментар [#203] от SweeT_DG7:

    Какво е казал ,я постни ?

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 23 май 2016 [17:41] #203

    С това изказване на Гьотце, като че ли шансовете ни се изпариха. Да се насочим към Моура.

  • Аватар на Kireto1232
    Kireto1232 1196 23 май 2016 [17:38] #202

    До коментар [#200] от SweeT_DG7:

    Толкова е ще видиш ,отделно ако продадем Бентеке ,Балотели и други играчи ще има повече !

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [17:23] #201

    Кариус ще пропусне началото на потготовката заради олимпиядата,така че пак Миноле ще гласят за титуляр.Нервалгичния пост сега е левия бег,където ако вземат Хектор и Чилуел няма да сбъркат,понеже и От Смит нищо не става.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 23 май 2016 [17:19] #200

    До коментар [#199] от Kireto1232:

    Откъде разбра с какъв бюджет разполага Клоп ? Никъде това не е говорено.

  • Аватар на Kireto1232
    Kireto1232 1196 23 май 2016 [17:06] #199

    Ще го видим Кариус на добра цена го взимаме ,но дано наистина е по добър от Симон ,ще видим доста малко пари са отпуснали на Клоп за играчи ,дано успее да довете правилните футболисти

  • Аватар на scouser_pool
    scouser_pool 1192 23 май 2016 [15:06] #198

    Скай Спортс,ББС и Ливърпул Ехо са единствените достоверни източници , може би и ESPN , гледайте само там за трансферни новини , останалите пишат по 90% простотии , на тоя етап изглежда , че Кариус е почти сигурен , а и като гледам се работи усилено и по другите цели на клуба , с това темпо още преди да е отворил трансферния прозорец ще сме взели всички , от които се интересуваме.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [14:43] #197

    До коментар [#196] от LFCstyle:

    Аз също така мисля,но от подобна сделка Ливърпул би спечелил около 10м,които евентуално ще се дадат за друг играч.за всички е ясно че ролята на такъв тип нападател ще е периферна,и дали ще е Бентеке или Джеко не е от голямо значение.но определено в отбора трябва да има такъв играч.Между другото Кариус май е в Ливърпул за мед.прегледи.

  • Аватар на LFCstyle
    LFCstyle 903 23 май 2016 [14:36] #196

    До коментар [#195] от albionnnnnn75:

    Нещо друга ще да е причината.Той и Бентеке има опит във ВЛ и е доста по-млад от Джеко, не виждам за какво да се продава Бентеке и да се купува някой посредствен играч от типа на Джеко.Само може да се надяваме да не се случи подобна сделка.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [14:28] #195

    До коментар [#193] от LFCstyle:

    Ами явно ще му спасяваме кариерата на Джеко.единственото логично обяснение за джеко и дринкуотър е че Клоп търси играчи със опит във вл.на които няма да им трябва много време за адаптация.

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 23 май 2016 [13:20] #194

    Lyon winger Rachid Ghezzal is supposedly attracting interest from Liverpool.
    Reports suggests the 24-year-old’s future in Ligue 1 is in doubt and, with just a year remaining on his contract, the Algerian international is looking for a move elsewhere

  • Аватар на LFCstyle
    LFCstyle 903 23 май 2016 [11:16] #193

    До коментар [#192] от albionnnnnn75:

    Остава и Един Джеко да привлечем и пак ще ги гледаме нашите само събота и неделя...

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   23 май 2016 [11:08] #192

    Явно има оферта за Бентеке,защото Ливърпул са готови със оферта от 11м.за Едвин Джеко.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 23 май 2016 [07:01] #191

    Имаме готов отбор що се отнася до халфова линия и нападение. По мое мнение дори разполагаме с най-добрата сплав от нападатели в света, заедно с Ювентус. Липсва ни единствено заместител на Лалана, когото да остави място за него на пейката, тъй като в мача срещу Севиля се видя късата ни скамейка. Мога да си представя отбора с Гьотце, Фирмино, Коутиньо и Стъридж. Положението в атака изглежда розово и сега, но защитата и вратарския пост винаги успяват да ни изядат главата.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 23 май 2016 [06:56] #190

    До коментар [#187] от Red_Till_Dead:

    Желанието на играча тежи много повече от техните амбиции. Ще разберем това, когато Борусия продадат Гюндоган и изпратят оферта за Дахуд, поне това аз предполагам ще се случи. За Шуле съм навит, тъй като Тах е мисията невъзможна. За Гьотце ще съм щастлив, когато спрат тези слухове за Дринкуотър и въпросните 14 млн. паунда. За тези пари бихме могли да си осигурим услугите на перспективен младок, когото да развиваме. Ясно е, че в халфовата линия ще действат Джан и Хендо.

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 22 май 2016 [23:40] #189

    Навсякъде се появиха слухове, че подписваме с Гьотце до дни, така че май, май най-желаният от Клоп играч скоро ще е осигурен.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 22 май 2016 [23:25] #188

    До коментар [#182] от SweeT_DG7:

    Гомез е млад , неопитен и тепърва ще се завръща от тежка контузия. Сако поне 6 месеца няма да му видим мутрата. Реално оставаме само с Ловрен и Матип. Аз също бих дал нов контракт на Коло , с игрите си в последните месеци си го заслужи , но не се знае дали ще остане. Евентуално Лукас може да играе като защитник , но все пак ни трябва още 1 със сигурност. Надявам се да вземем някой измежду Никлас Шуле и Джонатан Та , и двамата са уникални таланти и имат светло бъдеще пред себе си.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 22 май 2016 [23:18] #187

    До коментар [#181] от mitkoddk:

    За Дахуд нямаме никакъв шанс. Най - малкото защото Борусия се разделиха и с Нордвайт и с Джака и няма да пуснат 3-ти деф. халф да напусне.

  • Аватар на mitkoddk
    mitkoddk 118 22 май 2016 [20:30] #186

    Само се надявам, Морено и Миньоле, ако са в отбора , поне да не са титуляри в нито един мач.

  • Аватар на mitkoddk
    mitkoddk 118 22 май 2016 [20:28] #185

    Ще видим какво, ще се случи. До 1-2 месеца, ще знаем долу горе състава си за другия сезон.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 22 май 2016 [20:25] #184

    До коментар [#181] от mitkoddk:

    Дибала наскоро се определи като " момчето на 23, което играе като 30-годишен ". Същото бих казал и за Дахуд, който е с 3-години по-малък. Тези играчи правят играта различна. Всеки има свои фаворити, но аз се впечатлявам от някои имена от различните генерации. Дахуд е едно от имената, които ми вдъхват най-голямо доверие.

  • Аватар на mitkoddk
    mitkoddk 118 22 май 2016 [20:21] #183

    До коментар [#182] от SweeT_DG7:

    Така е. А за Коло мога да кажа, че в последните месеци той беше един от най-добрите ни играчи .... втора младост

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 22 май 2016 [20:19] #182

    За централните бранители темата е доста обширна. Ако примем Ловрен и Матип като титулярна двойка, макар че искам Гомез да партнира на Матип и евентуалното завръщане на Сако, то тогава разполагаме с 4-ма бранители, но аз лично бих запазил Коло Туре и не бих привличал нови бранители при положение, че няма да играем в Европа. Той се представи на прилично ниво и би спомогнал с опита, който има. При евентуално класиране през следващия сезон ще можем да помислим за по-високи цели на трансферния пазар. Нека не пълним отбора с играчи, които в последствие ще се чудим как да разкараме.

  • Аватар на mitkoddk
    mitkoddk 118 22 май 2016 [20:16] #181

    До коментар [#180] от SweeT_DG7:

    Аз лично мисля, че едва ли ще напъваме за Дахуд, защото съм гледал няколко мача на Груич, който се справя доста добре за 20 годишен.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 22 май 2016 [20:12] #180

    От друга страна обаче бихме могли да се запитаме дали Чилуел ни е нужен ? Той е млад и перспективен, но същото бихме могли да кажем и за Брад Смит. Може би трябваше да се търси отвърден ляв бек, например Йонас Ектор. Бих приветствал и привличането на ляво крило за алтернатива на Коутиньо. Винаги съм искал Лукас Моура в отбора и агента му спомена за предстоящ трансфер в близко бъдеще, но не вярвам да вадим подобни суми на този етап.

  • Аватар на mitkoddk
    mitkoddk 118 22 май 2016 [20:11] #179

    До коментар [#178] от SweeT_DG7:

    О, за него и аз се надявам да не го вземем(Пиещият вода). Към тези които си написал бих добавил Ектор. Мисля, че е по добра опция от Чулиел. Но ако разкараме Морено, за което се надявам и двамата да ги вземаме.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 22 май 2016 [20:07] #178

    До коментар [#177] от mitkoddk:

    Под несериозно имах предвид това, че няма как да минава прегледи с контузия, не че не го искам. Голям фен съм му и съм твърдо ЗА неговото привличане, за разлика от Дринкуотър, когото съвсем спокойно бих сравнил с недоразумението Чарли Адам. Надявам се това да са просто спекулации. В отбора от тези, с които не свързваха бих искал Гьотце, Кариус, Чилуел, Дахуд и Шуле. Ако аз бях на поста мениджър бих пуснал Шкъртел, Илори, Лукас, Бентеке, Уорд..

  • Аватар на mitkoddk
    mitkoddk 118 22 май 2016 [19:55] #177

    До коментар [#173] от SweeT_DG7:

    Е то, ако е вярно и сумата, ако е тази която се пише т.е. 20 милиона. Това, ще е доста добре, при положение, че сме дали примерно 25 милиона за Лалана. Много хора може да не го харесват Гьотце, но той е класа над Лалана.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   22 май 2016 [19:07] #176

    До коментар [#175] от peniaii:

    Аз не съм особен фен на гъотце,но като му гледам статистиката е по добра от тази на Коутинио.така че май ще се окаже добра сделка неговото идване.

  • Аватар на peniaii
    peniaii   22 май 2016 [18:59] #175

    До коментар [#172] от Magic_man1892:

    Да може би това че Клоп ни е треньор,ще накара Гьотце да дойде при нас.Аз лично ще съм много доволен да дойде защото е много добър футболист и съм сигурен,че Клоп отново ще направи Гьотце един от най-добрите футболисти на света.Според мен трябва да вземем 1 ляв бек,още 2 централни защитници и още 1 халф.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   22 май 2016 [18:50] #174

    Да може да се счита за сигурен гъотце.Новото име е Никлас Шуле от Хофенхайм

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 22 май 2016 [18:49] #173

    Със спукано ребро ли ги минава ? Това е несериозно точно толкова, колкото и новината за Дринкуотър. Дано не го привлечем, особено за сумата, която се споменава.

  • Аватар на Magic_man1892
    Magic_man1892 1133 22 май 2016 [16:13] #172

    Гьотце минава прегледи и до дни ще подпише!

  • Аватар на LFCstyle
    LFCstyle 903 22 май 2016 [16:11] #171

    До коментар [#162] от Jurgen:

    Аз не споря за това,че не сме били ощетени от съдийте в мача.Но това далеч не е главната причина за загубата както казваш.Надиграхме Севиля само между 25 и 45-та минута.През другото време те си владееха мача,та даже и второто полувреме имахме 1 или 2 удара към вратата и то неточни... за какво говорим?И Морено бил главен виновник...ми аз да ти кажа освен Туре и Милнър други не видях от нашите да играят.Не може да имаме претенции към съдиите и да ги виним за главни виновници при полужение,че за едно полувреме на финален мач ти вкарват 3 гола и те правят пряк свидетел от първи ред на мача.И 2:0 и 3:0 да беше резултата първото полувреме милиш ли че нямаше да излезнат така нахъсано както при 1:0 Севиля.По реално гледайте на нещата тези които мислят,че заради теслите главно сме загубили.На финала бяхме надиграни и то с разлика!

  • Аватар на dkdim58
    dkdim58 1163 22 май 2016 [14:56] #170

    Ще го намери. Бъдете сигурни.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   22 май 2016 [14:36] #169

    До коментар [#168] от dkdim58:

    Точен ти е анализа в общи линии.просто тука традициите и голямото име задължават .не са проблем резултатите със първите 4.голям проблем са резултатите със тези надоло в класирането.толкова играчи и тренъори се смениха,проблемат си остана.имам чувството че това непостоянство,некадърност и липса на психика се предават от старите на новите.затова чакахме немеца като месия,с надежда за дисциплина и твърда ръка да намери изход от тази ситуация.

  • Аватар на dkdim58
    dkdim58 1163 22 май 2016 [13:29] #168

    Момчета, вие или сте се самозабравили или имате розови очила. Нека обобщим: за 20 години нямате титла, за 20 години сте били в ШЛ 3-4-5 пъти, за 20 години, като цяло, нямате почти нищо. А като ви гледам имате доста големи претенции. Само че, не знам на какво отгоре ги имате тези големи очаквания. Не казвам, че Ливърпул е слаб отбор или средняк. Тази години след идването на Клоп от сегашната "Голяма четворка" имате само 1 загуба. Това говори достатъчно. Миналата мисля, че нямахте дори и 1 победа. Имате играчи, които принципно са за отбори борещи се за оцеляването си във ВШ.
    Имам в предвид, че след 20 години погрешно ръководене на клуба очаквате чудеса за 3 дни, но това няма как да стане. Много бързате. Но определено вървите в правилната посока и това си личи.
    А до тези, които говорят за всякакви трансфери и вярват на всичко писано в интернет. Ако всичко беше вярно трябваше да имате 100 играча до сега в "първия състав".
    А до този фен на Реал - не знам защо изобщо му отговаряте, на глупостите.
    Успешен следващ сезон.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   22 май 2016 [11:26] #167

    До коментар [#166] от LFC_LFC1892:

    Ами да са победили нюкасъл,саотхептън,съндърланд,суонзи,уба и не лига европа ами шампионска лига щяха да играят.сега зорлем няма как да променят правилата че да ги вкарат някаде

  • Аватар на LFC_LFC1892
    LFC_LFC1892   22 май 2016 [11:10] #166

    До коментар [#162] от Jurgen:

    Мнг си прав за сърцатият севилец МОРЕНО ! Най - вероятно това да беше последния му мач с екипа на Ливърпул , защото Клоп не прощава такива грешки !
    Ако оставим грешките на съдията и слабата игра на Морено , това беше поредния мач , който губим или губим точки след като сме повели първи в резултата ( 19 точки във ВЛ) . Това Клоп трябва да промени в манталитета на футболистите ни , че след като сме повели и направили силни минути мача не е спечелен или с някой отбор излизаме с голямо самочувств ие , че този "уж " е слаб отбор и ще се победи сам!
    Някой от феновете негодуват относно дали трябва да участваме в ЛЕ , да трябва ! Мачовете за ЛЕ , ФА и К1К това са шансове на младите момчета да трупат опит и самочувствие .

  • Аватар на Hitchhiker1902
    Hitchhiker1902 551 22 май 2016 [10:19] #165

    До коментар [#157] от Stan1926:

    Дай да не говорим за манталитет на феновете, когато има едни, дето са способни да освиркват Касияс и Роналдо, и да търпят Перес и Бенитес. Бил съм неведнъж и на Анфийлд, и на Бернабеу и сравнението определено не е в полза на "огнените" южняци
    Гледам, появиха се анти-фенове на Клоп вече... Вие сериозно ли? Половин година, с отбора на Брендо (или Комитета), нелоши, но тотално депресирани играчи... Какво очаквате, да финишираме едни гърди пред Лестър? С БР дали изобщо щяхме да играем тези финали?
    Да, Клоп е виновен! Позволи на Севиля да ни разцепи второто полувреме. Позволи на играчите да играят както при Роджърс. И през първия гейм обърка тактиката - куцаше ни блокадата и сервиса, докато севилци бяха перфектни. И трябваше да направи три смени още до десетата минута - на съдийската бригада...Абе дупка е тоя Клопо, да...

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   22 май 2016 [10:14] #164

    Трансферите в ливърпул заприличаха на мача на Стоичков,всеки ден се обявяват нови имена.днес новата порция е ДаниДринкуотър за14милиона.от както дойде Клоп се завъртяха минимум 100 имена и в крайна сметка няма нищо.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   22 май 2016 [10:05] #163

    До коментар [#162] от Jurgen:

    Севиля играха със 13 човека като сложиш морено и главния съдия.Ливърпул пък беше със 9 като махнеш морено и фелипе коутинъо.

  • Аватар на Jurgen
    Jurgen   22 май 2016 [08:41] #162

    До коментар [#142] от LFCstyle:

    Напълно съм съгласен с теб за второто и третото.Но за първото-къде бяха сърцата на севилци през първото полувреме,аз ще ти кажа- в гащите.И именно там се прояви главното действащо лице-съдията.Да съдийски грешки стават-но това не бяха грешки а явни еднопосочни съдийски ТЕСЛИ.Коментара ти за игрите на севилци със ръце ще ги подмина/далеч не смятам че 1 и 3 случай са били неволни/.И наистина един сърцат севилец се открои и това бе..........Морено.

  • Аватар на Jurgen
    Jurgen   22 май 2016 [08:21] #161

    До Stan
    Видно е ,че или си много пристрастен или не разбираш от футбол.Не можеш в сегашният момент да правиш паралел между Клоп и ЛВГ,както и паралел на очакванията на феновете към тях.ЛВГ е там 2 г и похарчи доста а резултата е ФА къп-крайно недостатъчно и е нормално феновете на МЮ да го плюят.Клоп е от 6 месеца и тепърва ще гради отбор и ще прилага своите виждания.Още е много рано да го оценяваме.Мислиш ли ,че ще сме доволни ако за 2 г вземе само ФА. Ясно е ,че въобще не познаваш феновете на Ливърпул или се правиш на интересен но не си .Пожелавам успех на Атлетико на предстоящият финал.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   22 май 2016 [00:10] #160

    До коментар [#157] от Stan1926:

    Абе не ти е мястото тука ама си прав да ти кажа.много точно изказване

  • Аватар на dmtbg
    dmtbg 371 21 май 2016 [23:59] #159

    До коментар [#157] от Stan1926:

    Това е така..когато отборът печели мачът е спечелен само заради "гениалния" Клоп ;д а когато отборът загуби виновни са Миньоле,Стъридж,Коутиньо,масажистът,момчето за водата и всеки друг,но не и Клоп,а това е смешно

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 21 май 2016 [23:53] #158

    До коментар [#157] от Stan1926:

    Разликата е , че Ван Гаал е в Юнайтед от 2 години и похарчи над 200 млн. Чаткаш ли ?

  • Аватар на Stan1926
    Stan1926 569 21 май 2016 [23:33] #157

    Вижте Юнайтед какво постигнаха тоя сезон и какво им е отношението към ЛВГ. Вижте после вие какво постигнахте, на кое място сте и къде в Европа ще играте. И вижте отношението си към Клоп. ЛВГ обект на постоянна критика цял сезон, нашето немско момче сякаш е месия. Това е разликата между двата отбора, Юнайтед винаги се целят към върха, а вас 8 място и загубени финали ви удовлетворяват напълно щом като имате харизматичен треньор. Когато Клоп печели, това е заради 'феномеланите; му качества и 'блестяща' тактика. Когато Клоп падне, виновен е Брендън Роджърс и 'калпавите' му футболисти. Заслужавате си съдбата толкова години без титла и без успехи в Европа, и по-зле ще става. Манталитетът на феновете е в основата на всичко, честито да в е 8-то място, честита да ви е пропуснатата Европа, според Клоп именно това е началото на бляскавото бъдеще на Ливърпул.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   21 май 2016 [23:23] #156

    За какво ни е лига европа .да забатачим първенството ли?

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 21 май 2016 [23:06] #155

    До коментар [#154] от MJ_LIVERPOOL:

    Не

  • Аватар на MJ_LIVERPOOL
    MJ_LIVERPOOL 624 21 май 2016 [23:04] #154

    Сега кото юнайтед взеха ФА ни ще играем ли кфалификаци за ЛЕ

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 21 май 2016 [22:21] #153

    До коментар [#144] от albionnnnnn75:

    Гомез и Оджо да , но Сако и Маркович въобще не е сигурно дали имат бъдеще при нас.

  • Аватар на rumen_84
    rumen_84   21 май 2016 [21:33] #152

    Вече имаме ядро от футболисти което ако бъде допълнено както трябва нещата ще вървят на добре,но както казах и в началото на изминалият сезон трябва ни един вратар за конкуренция.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   21 май 2016 [21:18] #151

    Прав си като им предложат големи пари и в Махачкала отиват.Челсито и те са със калъфка,ама и там за големи имена се говори.естествено и за големи мангизи.

  • Аватар на rumen_84
    rumen_84   21 май 2016 [20:47] #150

    Нито в Манчо искат да идват нито при нас на този етап ако трябва да сме честни.Там ходят само заради заплатите в момента.А за трансферите се надявам просто да са правилните без значение от имената на играчите😂

  • Аватар на scouser_pool
    scouser_pool 1192 21 май 2016 [18:47] #149

    Повечето добри играчи в момента биха предпочели Юнайтед пред нас , не знам защо всички мислят , че понеже наставник с по-голяма репутация ( Клоп ) е дошъл едва ли не всичко се променя...

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   21 май 2016 [18:25] #148

    Много е голяма вероятноста да се вземе рафа силва от Брага.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   21 май 2016 [18:17] #147

    До коментар [#146] от SweeT_DG7:

    Жилински го считай за сигурен.въпроса е за колко ще се продаде Бентеке.при това положение може да се мисли за един скъп трансфер.но ако стане врътката Балотели за Иличич,тогава стават много хората на тази позиция и може би ще вземат някое класно крило вместо Дахуд.до десетина дни повечето въпросителни ще отпаднат,тъкмо ще видим и какво ще става със Сако,защото от неговото наказание зависи и положението на Туре.иначе едни 10 човека със сигурност ще бъдат освободени .

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 21 май 2016 [16:45] #146

    До коментар [#143] от albionnnnnn75:

    При добра подредба на картите ще видя играчите, които искам. Не ме интересуват играчи от ранга на Желински, когато сме способни на повече. Знам, че сме способни на повече ! Ще го обрисувам така: При евентуална продажба на Бентеке можем да мечтаем. А на Уест Хем не им остава друго. Лаказет, Батшуай и Варди са непосилни цели. При така стеклите се обстоятелства и при неуспех при Желински ще последва оферта за Дахуд и мога да бъда смел в това, че той е постижима цел, стига да се бръкнем достатъчно така, както направихме с Бентеке, когото бе излишен още от самото начало. Според теб Юнайтед са по-голяма марка и това е така, но според мен 9/10 футболисти в момента биха предпочели Ливърпул пред Юнайтед. В клуба има стабилност, ясно поставени цели и мениджър, когото да ги следва.

  • Аватар на scouser_pool
    scouser_pool 1192 21 май 2016 [11:01] #145

    Както заявих преди 6,7 месеца трансферната политика на отбора едва ли ще се промени кой знае колко с идването на Клоп като главно ще се набелязват млади играчи без голяма репутация.Мен лично това ме радва , въпроса е тези , които ще се вземат да са качествени.От тези , с които ни свързват Кариус и Хектор желая да ги привлечем , Жиелински не ме впечатлява особено , но се доверявам на клуба ако го харесват.Чилуел по-скоро спада към младите играчи , не мисля , че има шанс да се наложи в близките 2-3 години.Колкото до напускащите , няма да е зле Коло Туре и Маркович да бъдат запазени освен ако няма да се взима още някой на тяхната позиция , Шкъртел,Бентеке,Илори,Богдан ще е добре ако им съберем едни 30 млн. паунда и евентуално и Лукас не виждам да ни е нужен , но може би Клоп ще го задържи

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   21 май 2016 [11:01] #144

    До коментар [#139] от Red_Till_Dead:

    Горе долу така ще е при условие че дойдат точно тези футболисти.гомес,сако,маркович,оджо,си ги забравил

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   21 май 2016 [10:44] #143

    До коментар [#141] от SweeT_DG7:

    Ливърпул е по голям отбор но не е печелил титла от 26г.нямат играчите доверие в нас.ман юнайтет точно обратно,натрупаха самочувствие и там е реално да се говори за Хамес,Бейл,Роналдо,златан,ди мария и да не ги изреждам още.това че в момента е ван гал няма никакво значение.те имат реклама на отбор шампион и лежат на това.докато при нас голяма звезда няма как да дойде.От нищо трябва да се прави нещо.Рязбира се за това положение основната вина е на собствениците но това е друга тема.

  • Аватар на LFCstyle
    LFCstyle 903 21 май 2016 [10:34] #142

    До коментар [#135] от Jurgen:

    Основен проблем в мача за нас на първо място бе сърцатата игра на севилци.На второ място безизходицата в която попадна Клоп след ранния гол второто полувреме, просто нямаше решение с което да отвърне на играта на испанците.И на трето място характерът който се изискваше от нашите за да променят развоя на мача.Просто липсваха играчи с опит които да поведат другите към обрат.Лично мое мнение Клоп трябваше да реагира след втория гол на Севиля като рискува с включване на Хендо, Алън и Ориги, заменяйки Фермино, Стъридж и Милнър.Не може да си включил капитана си в групата за финала и да не го пуснеш.А за съдийстово...грешки стават,случва се,но не може и за всяка игра с ръка да има дузпа.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 20 май 2016 [23:56] #141

    До коментар [#136] от albionnnnnn75:

    Виждам, че си изнервен последните дни, но това едва ли ме вълнува. Мога само да кажа, че съм наясно с възможностите ни на трансферния пазар и те са далеч над ниво Желински. Амбициозни цели трябват. Виж например Юнайтед.. преследват Варан и Хамес.. да не би те да предлагат повече от нас ? Лига Европа и неяснота около бъдещето на мениджъра ! На кормилото ни стои Клоп, а проекта ни е обещаващ ! Не можеш да ме убедиш в това, че Дахуд не би имал желанието да се присъедини към нас и в частност Клоп. Борусия от своя страна биха обмислили оферта от над 30 млн. паунда. Това не са много пари за обещаващ млад играч, на фона на сумите, които другите клубове хвърлят. Всичко се свежда до амбициите на тима.

  • Аватар на skivur
    skivur   20 май 2016 [23:33] #140

    До коментар [#137] от albionnnnnn75:

    Съдийски грешки в такъв мач подчертавам-НЕ трябва да има.Станалото си е станало,факт!Какво обаче щеше да стане ако беше станало 2:0?Първото полувреме ги потрашихме и АКО съдията си беше свършил работата както трябва,убеден съм,че щяхме да спечелим.Между другото в третата ситуация,когато Криховяк игра с ръка,наш играч излизаше очи в очи с вратаря,макар и не фронтално за мен освен дузпа трябваше да има и червен.Не съм съдия,не съм и пристрастен в момента,но това е моето мнение.Никой няма да разбере как сме щели да играем при 2 или 3:0.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 20 май 2016 [23:23] #139

    postimg.org/image/n57ky016p/ Ето така си представям отбора за новият сезон.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 20 май 2016 [23:10] #138

    До коментар [#136] от albionnnnnn75:

    Абе Матип доста отбори го искаха да ти кажа. Иначе и аз предпочитам Дахуд вместо Жилински , ама едва ли ще можем да го привлечем. Иначе за Жилински нищо не мога да кажа. Не съм му гледал цял мач , гледах някой друг клип. Бързо обработва топката , динамичен е ,не е нищо особено. Но щом Бувач го следи от повече от година и настоява за привличането му явно има защо...

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   20 май 2016 [22:36] #137

    До коментар [#135] от Jurgen:

    Съдийски грешки има във всеки мач.това не ни оправдава.второто полувреме нямаме удар към вратата.нямаше биткаджии и лидери най вече.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   20 май 2016 [22:31] #136

    До коментар [#134] от SweeT_DG7:

    Кой да го отмъкне?той играе в емполи,и дали ще е там или в ливърпул за него е все тая.а Дахуд ще играе в шл,струва 25-30милиона и го искат още пет отбора.А ако забелязваш матип,жилински,груич,кариус че и гъотце само ние ги искаме.

  • Аватар на Jurgen
    Jurgen   20 май 2016 [21:24] #135

    Здравейте момчета.Пиша за първи път тук.Искам да искажа своето мнение,/без да влизам във излишни полемики/относно пропуснатата титла на УЕФА.Като всеки нормален фен на Ливърпул винаги съм търсил причините за даден неуспех в представянето на нашите играчи,този мач също имаше доста грешки,които не смятам да анализирам.За мен основен проблем в този мач бе съдийството.Имам чувството ,че този шведски п,,,л или много ни мрази или е изпълнявал поръчка.Мисля,че дори да бяхме повели с втори гол пак щеше да се намеси я с червен картон я с дузпа в полза на Севиля.Защо мисля така: 1.Несвирените дузпи-особено третата ,защото бе при резултат 1:0 2,Различни критерии за засада-отмени гол съгласен съм,но защо призна третият и решаващ гол на Севиля видя се ясно вдигнатият от страничният съдия флаг и по незнайни причини същият смешко тръгна към центъра.3.Никъде не се коментира и ситуацията при 1:1 или 1:2/не си спомням/но тя бе фрапантна и много показателна за това ,че шведският п...л бе решен на всичко за да предотврати и най-малката заплаха за вратата на Севиля.При самостоятелният рейд на Туре бе извършен фаул на дъгата,съдията даде авантаж при положение че топката бе овладяна от наш играч в близост до тъча-тоест в ситуация на никаква опасност за вратата на Севиля.Всеки средностатистически нормален съдия би дал в случая фаул , авантаж би дал само ако играта продължава при ситуация , коята е по перспективна от това да бъде даден фаул.И за да бъде театрото пълно след спиране на играта даде жълт картон на играча от Севиля. След нато видях и тази ситуация окончателно у мен се затвърди впечатлението ,че този урод никога нямаше да допусне нашият отбор да победи. Да си пожелаем успехи занапред аз твърдо вярвам в Клоп-YNWA!

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 20 май 2016 [19:33] #134

    Няма ли да се намери някой, който да отмъкне Желински, за да се насочим към Дахуд ? Желински няма качествата за Ливърпул !

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   20 май 2016 [17:30] #133

    Борусия ни цака и за Рюдигер.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 20 май 2016 [14:06] #132

    До коментар [#130] от peniaii:

    То да беше само мачът срещу Севиля... Този сезон Морено и Миньоле ни бяха слабите звена които ни костваха много. Не случайно БР пускаше Джо Гомез вместо него в началото на сезона.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   20 май 2016 [12:30] #131

    До коментар [#130] от peniaii:

    Абе да се развива но извън ливърпул.много станаха експериментите.за парите дадени за него трябваше да е две класи над това.не знам дали ще го изритат,но със сигурност това момче повече няма да е титуляр.

  • Аватар на peniaii
    peniaii   20 май 2016 [12:09] #130

    Хора като се замисля,мисля че не трябва да съдим чак толкова Морено,да той изигра много слаб мач срещу Севиля,но той е имал мачове във които е играл много добре,а и той е на едва 23 години още е много млад и ще се развива тепърва.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   20 май 2016 [10:31] #129

    50милиона за трансфери.това дават на Клоп.20 за Гъотце,12 за жилински,5 за Груич,около 5 за Кариус,горе долу толкова за Чилуел ,и ли Чарли Тейлър,Матип е без пари и това е положението-със трансферите.за други трансфери е нужна продажба на някой от сегашния състав.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 20 май 2016 [00:16] #128

    До коментар [#126] от Red_Till_Dead:

    Изключително млад и перспективен, но не вярвам, че сме способни на подобен трансфер, тъй като скаутите ни не струват и едва ли са го забелязали. Откъде взе тази информация и агента, който твърдиш, че е бил на мача единствено Тах ли представлява ?

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 19 май 2016 [23:29] #127
  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 19 май 2016 [23:09] #126

    Напоследък се говори все повече за Джонатан Та от Леверкузен. Снощи дори агента му е бил на мача. Силно се надявам да го вземем защото в момента той е един от най - обещаващите защитници в света.

  • Аватар на Gerrard99
    Gerrard99 590 19 май 2016 [22:28] #125

    Рафа Силва от Брага също го гласят за нас,изпреварвали сме Ман юнайтед,Евертън и Порто за него,ама до колко е вярно не знам,просто споделям с вас.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 19 май 2016 [22:27] #124

    Стига с тази Шампионска лига. Който иска да дойде ще дойде и без нея както Ди Мария в Юнайтед преди 2 години...

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   19 май 2016 [18:37] #123

    Тиражира се размяна на балотели за иличич,това може да се окаже добра сделка.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 19 май 2016 [18:23] #122

    Това са просто спекулации. Ако Гьотце иска да реши бъдещето си преди Европейското, то той ще дойде при нас. При евентуален интерес от други клубове, като Юве например, то ние едва ли ще имаме възможност да го привлечем и това е нещо нормално в съвременния футбол.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   19 май 2016 [18:08] #121

    Цирка почна.гъотце можело и да не дойде понеже не-сме в шл.не че ни трябва точно той ,но ако е вярно Клоп не трябва да се занимава с него.имам чувството че тази купа я искахме само и само да угодим на някакви ей такива скъпи резерви за да им спасяваме кариерите.По добре да се почва от нулата,концентрация в първенството,чистка на балета,точните трансфери и това е.

  • Аватар на Magic_man1892
    Magic_man1892 1133 19 май 2016 [16:08] #120

    Не ни надиграха с кой знае каква по-красива игра ,но както винаги противниковия отбор има 3 удара и 3 гола в нашата врата.....Трябваше второто полувреме ние да сме по-нахъсаният отбор и да вкараме 2ри гол но.....Мисля ,че заслужавахме повече трофея имайки предвид какви отбори отстранихме ама само ми се иска Яд ме е много!

  • Аватар на LFCstyle
    LFCstyle 903 19 май 2016 [14:42] #119

    До коментар [#111] от d7211:

    Най-големия проблем е че нямаме опитни,завършени играчи врели и кипели в подобни мачове.Поглени играта на Туре снощи,за какво позициониране, за какви намеси,какъв хъс и борбеност демонстрира на няколко пъти с пробивите си в атака (да не споменаваме годините му).Милнър свърши много черна работа също.Просто останалите не си повярваха.Но за мен главната причина за резултата е голът от съблекалнята който обърка плановете на Клоп.От там нататък нашите нямаха отговор на това което им предложи Севиля.

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 19 май 2016 [05:04] #118

    www.facebook.com/Bleacher...574042477/ За тея дето говорят против Лалана.

  • Аватар на d7211
    d7211   19 май 2016 [02:11] #117

    Играчи като Коу,Стъридж,Форминьо,много добри играчи ама до 60 минута и когато нямаш резерви с тяхните качества се получава като днешния мач,

  • Аватар на d7211
    d7211   19 май 2016 [02:04] #116

    Играчи като Хендерсън винаги се подценяват а той е играч който върши много черна работа в средата на терена да не говорим че може да тича 90 минути без да се уморява.

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 19 май 2016 [01:49] #115

    До коментар [#113] от skivur:

    Точно затова Хендо е толкова ценен, ама доста хора не го осъзнават и си мислят, че Коу понеже вкарва красиви голове ще ни решава всеки мач.

  • Аватар на d7211
    d7211   19 май 2016 [01:48] #114

    И да не се надяваме много за следващия сезон,
    защото Клоп ще започне да изгражда какъвто тои иска но отбор не се изгражда за един трансферен прозорец.
    Имаме доста млади играчи,а и като гледам пак се насочва ме към млади.Така че ще му трябват поне две години,за да ги обиграва и развива.

  • Аватар на skivur
    skivur   19 май 2016 [01:38] #113

    Само да попитам,че забравих От Коутиньо ли очаквате да решава мачовете?От 23 годишен келеш!Къде са опитните фигури в такъв мач?Защо бразилето да го отнася?Ай някои като се успокоят от финала да помислят трезво.

  • Аватар на skivur
    skivur   19 май 2016 [01:35] #112

    Айде като изгубихме финала да си го изкараме на половината отбор.Коу бил мишка,Морено какъв ли не(съгласен съм,че Морено изигра най-слабия си мач,обаче не вярвам някой от нас да го изиграе по-добре).Няма да навлизам в темата за Морено.Връщам се на Коу.Като прави силни мачове и вкара красив гол,голов пас или разгърне хубава контра,следва-Охоооо....Коутиньо,баси гола и хем подобни.Като е незабележим в някой мач:мишка и така нататък.Къде е незабележим?2 гола срещу Челси в първата победа на Клоп,гол в 82 минута във финала за К1К,често бележи срещу Сити,Срещу Дортмунд имаше решаващ гол,срещу МЮ в ЛЕ,асистенция днес...Айде оплювайте го,като ви прави чест и кеф!

  • Аватар на d7211
    d7211   19 май 2016 [01:24] #111

    Големият проблем при нас е че нямаме играчи които да влязат от пейката и да променят развитието на мача.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 19 май 2016 [01:19] #110

    Все още вярвам, че можем да се борим за отличия. Надявам се загубата от финала да не ни коства трансферите. Клоп спомена, че фактора ШЛ няма да е от значение, но ужасно много искам Гьотце, а след тази загуба не знам какво му е в главата. Редица отбори ще проявят интерес към него.

  • Аватар на skivur
    skivur   19 май 2016 [01:19] #109

    Най-смешния съдия провали мача в решаващ момент.До колкото знам,Ериксон е най-скъпо платения съдия,а в мача не струваше и 1 евро.Страничните също са....и все пак са си една бригада шведи.Честита им хандбална купа на Севилия!Горе главата момчета!Бяхме по-добрите,това е по-важното.Ще почакам да видя първия си Европейски трофей,дано поне не е по този начин. YNWA !!!!!

  • Аватар на scouser_pool
    scouser_pool 1192 19 май 2016 [01:19] #108

    До коментар [#107] от SweeT_DG7:

    Ако визираш мен , аз нямам предвид последния мач или последните 5,6 мача на Коутиню.Днес загубихме като отбор , не са виновни отделни единици , но Коутиню показваше ОГРОМЕН потенциал като дойде в Ливърпул и няма как да не ми направи впечатление , че последните 2 сезона не го е развил грам...със сигурност не е световна класа в момента

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 19 май 2016 [01:11] #107

    До коментар [#106] от LiverpoolNiki:

    Мога да ти отговоря, нищо ! Футбола е една психолодия. Опита им достигна за трофея и днес, но няма човек, който да ме убеди в това, че те са по-класния отбор ! И момчето, което смята, че Коутиньо не е от световно ниво трябва да се замисли сериозно върху това свое изказване. По-негова странна логика със спада в играта на Неймар трябва да го причислим към лигата на А група. Един-два слаби мача и обръщате палачинката.

  • Аватар на LiverpoolNiki
    LiverpoolNiki 890 19 май 2016 [01:06] #106

    Разочарован съм, че победихме много силни отбори и паднахме на финала. Щеше да ми е интересно какво щяха да направят Севиля срещу тези отбори.

  • Аватар на d7211
    d7211   19 май 2016 [01:05] #105

    Ранния гол им наля олово в краката.Да не говорим че цялата тактика за второто полувреме отиде на вятъра.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 19 май 2016 [01:05] #104

    До коментар [#101] от luiz_lfc:

    Нямам намерението да визирам имена и конкретни профили. Влезнах единствено, за да видя реакциите на феновете и те не ме удовлетвориха. Когато обичаш един клуб го подкрепяш до последно. И на мен ми бе изключително тежко през това второ полувреме, но трябва да го преглътнем с високо вдигната глава и да продължим да вярваме. На това се базира цялата ни футболна философия. Ливърпул е специален клуб, но във футбола това не винаги е достатъчно и понякога ти е нужен доза шанс. Днес не бе така и съм разочарован, но не бих обвинил, който и да е от момчетата, защото те се бореха заедно, за да стигнем до този финал. Минахме по-трудния път и това, че обвинявате Коутиньо за лошата си игра днес е смешно, след като го възхвалявахте преди месец, когато ни върна в двубоя срещу Дортмунд и след като направи онова магическо докосване срещу Юнайтед.. нима забравихте толкова бързо приноса му за достигането до финала ?

  • Аватар на scouser_pool
    scouser_pool 1192 19 май 2016 [01:05] #103

    Аз пък мисля , че Фирмино има много добро усещане за движението на съотборниците му и дори и да се губи доста често поне е разнообразен играч и могат да се очакват различни неща от него ( извеждащ пас или поне опит за такъв , дрибъл , и може да изскача от втора позиция , добър завършващ удар има , както и от далеч )...единствения му наистина голям минус е , че не можа да доминира даден мач и общо взето го чакаш на отделни моменти да се изяви

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 19 май 2016 [00:58] #102

    До коментар [#99] от SweeT_DG7:

    Не съм казал и дума против Клоп , най - малкото защото направи чудеса с разбития отбор на Роджърс. Вярвам силно в този човек и съм сигурен , че той ще ни върне там където ни е мястото , НА ВЪРХА !

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 19 май 2016 [00:57] #101

    И кой точно си е променил мнение за Клоп? Аз за Клоп лоша дума видях само 1 човек, който обаче от край време не го харесва, така че не си е променил мнението.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   19 май 2016 [00:53] #100

    Направо не ми се отваря спортен сайт,като знам какви ще са заглавията.този мач както и целия сезон бяха пълен провал.тръгнахме за титла и за три купи и се видя какво взехме.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 19 май 2016 [00:51] #99

    До коментар [#96] от Red_Till_Dead:

    Айде стига вече ! Загубихме мача и почнаха коментарите относно единици от отбора. Детски изпълнения ! При положение, че повечето играчи днес не бяха на нужното ниво не бива да хвърляме вината върху Коутиньо, при все, че играе на неприлична за него позиция. Истината е, че бяхме пренавити днес и нямаше как да избегнем това. Съперника ни притежава по-голям опит и е със самочувствието на действащ шампион през последните две години. И ако не бе съдията през първото полувреме сега щяхте да говорите друго. Но дори той не е виновен за загубата. Такива неща се случват. Важно е какво ще последва след това... ! Странно е как преди няколко часа Клоп бе героя тук, но една грешна стъпка промени нагласата у неговите привърженици .. порастнете !

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   19 май 2016 [00:45] #98

    До коментар [#96] от Red_Till_Dead:

    Обикновенно добрите им мачове са на анфийлд.само че това не е достатъчно.аз предпочитам фирмино да остане защото може да се ползва на няколко позиции,играе и в защита,но е много непостоянен.

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 19 май 2016 [00:42] #97

    Абе, всички Фирмино ви е в устата при положение, че не игра зле, да второто полувреме го нямаше, ама тогава кой игра? Коло и Миноле. Първото си играеше добре чиста дузпа не отсъдиха срещу него, другия сезон очаквам да е в основата на първата титла във Висшата лига!!!

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 19 май 2016 [00:38] #96

    До коментар [#95] от albionnnnnn75:

    Е чак изчерпан не е , но е факт , че няма развитие в играта му. Тук там вкара някой хубав гол и през останалото време го няма никакъв. Четох едно негово интервю от преди няколко дена в което каза , че иска най - накрая да счупи каръка и да спечели първият си трофей с Ливърпул. Е как да стане като в по - голямата част от мача се крие и го няма никакъв. Същото и с Фирмино. После ще му треперим да не отиде в Барселона или някъде другаде. Да ходи където си иска , няма незаменими играчи.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   19 май 2016 [00:34] #95

    До коментар [#93] от scouser_pool:

    Те всички го виждат че е изчерпан,обаче се самонавиват и лежат на спомени от онзи сезон със Суарез.

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 19 май 2016 [00:32] #94

    До коментар [#93] от scouser_pool:

    Щото вкарва хубави голове, как защо? Иначе не бих казал, че прави по цели сезони слаби, но по 2 месеца в сезона винаги ги има, в които е просто неузнаваем, а почне ли слаб период е крълга нула докато не вкара 1 гол да се отпуши, надявам се че ще вземем някой наистина класен плеймейкър, че само с Коу не става, иначе и Маркович се завръща, дано Клоп го наложи.

  • Аватар на scouser_pool
    scouser_pool 1192 19 май 2016 [00:30] #93

    Не очаквах толкова много хора да се съгласят с мен за Коутиню , бях останал с впечатлението , че почти всички фенове на отбора го смятат едва ли не за световна класа...първата 1 година и половина в клуба беше смятан за един от най-големите таланти в Европа и правилно , но оттогава регрес ...странното е , че точно след като му почна регреса незнайно как 2 пъти поред ни стана играч на сезона ако не бъркам

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   19 май 2016 [00:28] #92

    До коментар [#90] от luiz_lfc:

    Джейми карагър беше същия като морено.той има 5автогола само срещу тотнам,и преди 2 дни каза че ще бием със лекота.А ние паднахе с лекота.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   19 май 2016 [00:25] #91

    До коментар [#87] от Red_Till_Dead:

    Рестарт.и биткажии.това трябва.сега сме там където ни е мястото.

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 19 май 2016 [00:23] #90

    Jamie Carragher
    преди 45 мин. ·
    Jurgen, transfer committee, anyone sign a fucking left back.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 19 май 2016 [00:23] #89

    Аз не знам каква е тази карма. След онзи финал през 2006 срещу УХ нямаме никакъв късмет. Като започнем с загубеният финал срещу Милан за ШЛ през 2007 , загубената титла през 2009 , финала срещу Челси през 2012 за ФА Къп , провала при титлата през 2014 и сега тези 2 финала през тази година...

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   19 май 2016 [00:21] #88

    До коментар [#85] от RESPECT_YNWA:

    То така стана по добре щото щяхме да литнем в облаците,да вземем двама трима за малко пари и да не можем да бием лудоголец във шл.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 19 май 2016 [00:17] #87

    Играчите ни просто нямат манталитет на победители. Как да стане с играчи от Саутямптън , Хофенхайм , Съндърланд и т.н. Догодина няма да играем в Европа следователно няма да се нуждаем от чак толкова голям състав , така че всички клоуни могат да си тръгват.

  • Аватар на LiverpoolNiki
    LiverpoolNiki 890 19 май 2016 [00:16] #86

    До коментар [#85] от RESPECT_YNWA:

    Сигурен съм, че ако имаше втори мач щяхме да ги размажем.......видя се предните 2 мача в ЛЕ какво направихме вторите мачове.

  • Аватар на RESPECT_YNWA
    RESPECT_YNWA   19 май 2016 [00:14] #85

    Мача го загуби Клоп, тотален хаос в тактиката , никакава идея за играта, каутино кръгла нула клоп две.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   19 май 2016 [00:12] #84

    До коментар [#80] от scouser_pool:

    Е да ама тука като редите новия отбор все със коутинио започвате.а той е изчерпан за ливърпул много отдавна.фирмино е по комплексен и може да се изтърпи още.дано Клоп си направи хубаво сметката.

  • Аватар на LiverpoolNiki
    LiverpoolNiki 890 19 май 2016 [00:12] #83

    До коментар [#80] от scouser_pool:

    Като цяло съм съгласен за Коутиньо, като бих прибавил и това, че губи топката много лесно с някакви финтове и почти винаги се получават бързи контри....Аз не си спомням някой важен мач в който да е изпъквал поне малко над другите.

  • Аватар на scouser_pool
    scouser_pool 1192 19 май 2016 [00:10] #82

    И Фирмино , и Лалана са по-добри като плеймейкъри и играчи изграждащи играта от Коутиню...като крило също не е ефективен , време е да се стегне малко

  • Аватар на dmtbg
    dmtbg 371 19 май 2016 [00:09] #81

    До коментар [#80] от scouser_pool:

    вкарва от време на време,защото не спира да бие към вратата...голяма лакомия е,повечето минават отгоре,ама чат пат някой удар се бърка и влиза

  • Аватар на scouser_pool
    scouser_pool 1192 19 май 2016 [00:07] #80

    На мен лично ми харесват играчи като Туре,Милнър,Джан с характер ...не такива като Коутиню , който е време да си го признаем - първите 6 месеца като взехме беше уникален , даваше страхотни пасове и правеше това , което се иска от класен плеймейкър ...след това пасовете му изчезнаха и оттогава ги няма вече 3 години ...още има добър дрибъл и вкарва от време на време , но като цяло е изключително ЕДНОТИПЕН ...

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   19 май 2016 [00:06] #79

    До коментар [#77] от Red_Till_Dead:

    Много повече липсва сако.севиля имаха 5 човека по 190см,а ние им отстъпвахме ръстово.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   18 май 2016 [23:59] #78

    То морено едно че е слаб защитник,няма и нито едно свястно центриране,нито вратата уцелва.вратаря тази вечер беше добре,туре също,ловрен ,джан и лалана само първото полувреме.останалото кръгла нула.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 18 май 2016 [23:57] #77

    Като цяло не може във финал да се излезе във формация с един деф. халф и един Милнър който тича като луд , но не знае къде му е позицията. За клоуна Морено не искам да пиша нищо , защото ако трябва да пиша нещо няма е много приятно. А тия Испански бо*луци си цъкаха волейбол през първото полувреме , ама оная олигофрен май си беше глътнал свирката. Няма лидер в този отбор. Плюйте Хендерсън колкото искате , но без него изглеждаме 2 пъти по зле. Добре , че Алън влизаше добре от пейката да ни спасява мачовете (вкл. и с/у Дортмунд)

  • Аватар на peniaii
    peniaii   18 май 2016 [23:53] #76

    Еми със такива играчи толкова.Клоп доказа че много-добър треньор за половин сезон ги изведе на 2 финала,загуби ги защото играчите просто не са за велик клуб като Ливърпул.А за мача добро първо полувреме играехме добре,но през второто полувреме бяхме трагични,определено Морено трябва да бъде продаден през лятото защото това не е 1 мач във който прави грешки и смятам че не заслужава да играе за Ливърпул.Като цяло всички играха слабо освен Коло Туре невероятен мач изнесе,може да е доста на възраст вече може да не е толкова бърз но играе със сърце и заслужава да играе за Ливърпул и се надявам Ръководството да му предложи нов договор защото,той заслужава да остане.

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 18 май 2016 [23:48] #75

    И какво трябваше да направи, да затвори чатала на оня некадърник на бека ли?

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   18 май 2016 [23:48] #74

    До коментар [#69] от luiz_lfc:

    Как 5? Поне 10трансфера и да се почва от нулата като лестър.

  • Аватар на rumen_84
    rumen_84   18 май 2016 [23:47] #73

    Вратаря е част от защитата и това,че нападателя го е уцелил не го прави герой.Забравих да кажа одеве и слабата психика.

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 18 май 2016 [23:47] #72

    Фирмино си беше и не игра зле дори изкара чиста дузпа, но Коу беше много жалък, един Алън би свършил много повече работа, също се усеща липсата на Хендо, колкото и да го плюят си остава много важен в центъра.

  • Аватар на dmtbg
    dmtbg 371 18 май 2016 [23:47] #71

    До коментар [#69] от luiz_lfc:

    дано следващият сезон стане нещо като от 2013-14,тогава нямаше европейски мачове,играчите бяха свежи и се справяха добре

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   18 май 2016 [23:46] #70

    Първо честита калъфка и да питам всички бяха ли бразилците на мача,трябва ли стъридж да е титуляр и ако не беше 35годишния туре колко гола още щяха да ни вкарат.морено няма да го коментирам.

  • Аватар на luiz_lfc
    luiz_lfc 1111 18 май 2016 [23:45] #69

    ВРАТАРЯ??????? Ти сериозно ли, не стига че извади 513513% гол на Гамейро, сериозно ставате смешни, ясно че не харесвате Миноле, ама малко се спрете. Иначе съм съгласен, че Клоп трябваше да извърши по-ранна смяна, но все пак вярвам в него и мисля, че след 4-5 трансфера лятото и ЗАДЪЛЖИТЕЛНА смяна на Морено можем да се борим за титлата, особено след като сме аут от Европа.

  • Аватар на LiverpoolNiki
    LiverpoolNiki 890 18 май 2016 [23:43] #68

    И в този мач се убедих, че Коутиньо няма топки във важните мачове.........И Клоп има вина, преди 3 гол трябваше да реагира ама.....здраве да е.

  • Аватар на rumen_84
    rumen_84   18 май 2016 [23:41] #67

    Истината е ясна през първото полувреме съдията ни поряза а през второто полувреме защитата и вратаря.Няма нужда от повече коментари.

  • Аватар на dmtbg
    dmtbg 371 18 май 2016 [23:39] #66

    До коментар от luiz_lfc:

    хаха,ми той е фен на Севиля нормално

  • Аватар на dmtbg
    dmtbg 371 18 май 2016 [23:37] #65

    Хора,от сега да кажа - спрете се малко с това обожествяване на Клоп..някои стават смешни вече,търсите вина в какво ли не,но не и в него,глупаво е това,обиждайте ме колкото искате,аз не целя да обидя никого с този коментар

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   18 май 2016 [23:26] #64

    Голяма чистка трябва тука.

  • Аватар на dmtbg
    dmtbg 371 18 май 2016 [23:18] #63

    Дано тоя треньор се махне колкото се може по-бързо..и преди съм го казвал,че каквото и да прави,колкото и титли и трофеи да донесе няма да го харесам,е*аси противняка..дано се махне,мечтата ми е да видя Джерард като треньор на този отбор,той би разбрал и надъхал най-добре играчите

  • Аватар на skivur
    skivur   18 май 2016 [16:20] #62

    До коментар [#60] от Chompers:

    Моли се да биете Атлетико,иначе ще се изложиш като кифладжия.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   18 май 2016 [14:47] #61

    До коментар [#56] от Stan1926:

    Ти за Клоп не бери грижа ами мисли за друг велик трениор-Симеоне!!!

  • Аватар на Chompers
    Chompers 927 18 май 2016 [14:06] #60

    До коментар [#59] от skivur:

    Финал на шампионска лига.

  • Аватар на skivur
    skivur   18 май 2016 [14:04] #59

    До коментар [#56] от Stan1926:

    Вие какво постигнахте?

  • Аватар на Gerrard99
    Gerrard99 590 18 май 2016 [13:26] #58

    Много ми е интересно какво правите по чуждите фен зони?Както каза човека с коментара под мен именно Клоп е със състава на БР какво искате не мога да разбера?Едва от другия сезон ще почнат да се правят изводи за Клоп,но аз си мисля,че ще му трябва още едно лято,за да направи изцяло своя 11-ка.Трансферите няма да бъдат много 4-5 най-много,а и като сметнем и тези които си тръгват.

  • Аватар на scouser_pool
    scouser_pool 1192 18 май 2016 [13:03] #57

    До коментар [#56] от Stan1926:

    Каквото е да ти е мнението за Клоп ( въпреки че мисля , че си просто трол ) , този сезон още след слабите първи няколко месеца и смяната на Роджърс стана ясно , че ще е преходен , така че трудно може да се дават категорични оценки.Според мен имаше позитивни моменти , и да завърши на 8-мо място , но само на 6 точки от 4-тото с чужд състав.Трябва да му се даде летния трансферен прозорец и предсезонна подготовка и чак другия сезон можем да очакваме повече в първенството

  • Аватар на Stan1926
    Stan1926 569 18 май 2016 [12:49] #56

    Великият треньор Клоп класира Ливърпул на престижното 8 място. Продължавайте да го боготворите.

  • Аватар на nph7tisho
    nph7tisho 756 18 май 2016 [10:56] #55

    До коментар [#54] от Gerrard99:

    оо ДА

  • Аватар на Gerrard99
    Gerrard99 590 18 май 2016 [10:25] #54

    Готови ли сте за довечера момчета?

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   17 май 2016 [20:06] #53

    До коментар [#50] от Magic_man1892:

    Абе вярно е това което казваш,но от тримата май точно фланаган ще остане.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   17 май 2016 [20:04] #52

    Борим се за миллик и май спазарихме и бехрами.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 17 май 2016 [13:15] #51
  • Аватар на Magic_man1892
    Magic_man1892 1133 17 май 2016 [11:58] #50

    Гледах сега мача срещу Бромич и мога да кажа ,че Бранаган е класа , Бентеке трябва да остане , а Фланаган не е за футбола Имахме късмет ,че не ни биха с разлика иначе...

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 16 май 2016 [22:38] #49

    Все още нито една от двете сделки (Жилински и Кариус) не са завършени , но се очаква развитие скоро. Той Жилински вече си е готов де static2.gazzettaworld.com...0516132434

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 16 май 2016 [22:33] #48

    Гьотце е един от най - големите таланти на Немският футбол , все още е на 23 и цената му е по - ниска от тази на Адам Лалана. Харесвам Лалана , но Гьотце е с класа над него. Може да играе и отляво и отдясно , че дори и като фалшива 9-ка. Не виждам проблем с това къде ще играе. Щом Клоп го иска значи има ясна идея какво да прави. Съвсем спокойно можем да играем с 4-2-3-1 с Коу - Фирмино и Гьотце зад Ориги примерно както и 4-3-3 с Гьотце и Коу по крилата и Фирм като нападател. Поне според мен подобен трансфер ще е удар , а фактора Клоп ще е решаващ + това съм сигурен , че Шаби вече му е размътил главата.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   16 май 2016 [21:48] #47

    До коментар [#45] от SweeT_DG7:

    Единствено място за гъотце аз виждам при по офанзивна схема 4-3-3 в двойка с коутинио и джан зад тях.и напред ориги фирмино и лалана по крилата.на тази схема ми пасва идеално.

  • Аватар на skivur
    skivur   16 май 2016 [21:23] #46

    До коментар [#45] от SweeT_DG7:

    Даааа и Ориги резерва...Преди нещата да станат факт не се реди отбор.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 16 май 2016 [20:27] #45

    Идеята с Дахуд ми бе при схема 4-3-2-1 в случай, че Стъридж си бе тръгнал. С миналото на Хендо като десен полузащитник можехме да го използваме в тройката с Джан и Дахуд. Тогава пред тях щяха да действат Гьотце и Коутиньо , а на върха на атаката щеше да действа Фирмино.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 16 май 2016 [20:23] #44

    Виждам нещата така. Хендо и Джан в центъра при схема 4-2-3-1. Място за Желински няма да има. Той може да играе по дясното крило, но Лалана е по-добрия избор там, а и смятам, че Клоп ще направи всичко, за да привлече Гьотце. Говорим за Ливърпул ! Борусия не разполагаха с пари по онова време, не разполагат с пари и сега. Докато при нас са му обещани средства за целите, които иска да постигне. Не плати исканите пари за Тейшейра, тъй като цената не отговаряше на качествата на самия играч. Той разбира нещата така, а 20 млн. за Гьотце са трансферен удар ! И честно казано смятам, че Гьотце е на върха в неговия списък. Не само заради безспорните му качества, а и заради връзката между играч-мениджър, която те имаха. Единствената причина, поради която трансфера не се е състоял е желанието на играча да огледа всякакви възможности. Ясно е, че и двете страни опипват почвата, но ти гарантирам, че ще направим всичко възможно да го докараме на Анфийлд. И той ще бъде последната частица от пъзела в предни позиции. Не е типичното крило, от което се нуждаехме, но играч с подобни качества би се вписал навсякъде.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   16 май 2016 [20:13] #43

    До коментар [#41] от SweeT_DG7:

    Е то е ясно че не вземаме готов топ играч,но все пак ще сменя хендо а не джерард.естествено че дауд е по добър избор,но не забравяй че не всеки иска да дойде.като дембеле

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   16 май 2016 [20:06] #42

    Мисълта ми беше за политиката на Клоп.до момента какво виждаме.груич-5или6милиона,матип без пари,жилински12милиона.и в борусия колосални трансфери не е правил.взема играчи с переспектива да ги развие и после тези играчи струват много пари.както видяхте отказа да натдава за тейшейра.така че очаквам трансфери на переспективни играчи които все още не са големи имена.в тази връзка не вярвам да вземе гъотце.ще има някакво попадение със сигурност.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 16 май 2016 [19:58] #41

    А за Желински нека не летим в облаците. Изгледах последните мачове на Емполи и не ме впечатли кой знае колко. Момчето има качества, но дотам. За Саутхемптън бих го препоръчал и се надявам Клоп да не направи някоя глупост, разчитайки на него като заместител на Хендо. Яд ме е, че не се насочихме към Дахуд. Все искаме с трици маймуни да ловим. Не разбирам английската философия. Даваш 20 млн. паунда за Ловрен , а не искаш да извадиш 30 за Дахуд или Джака например. Трансферната ни политика от години куца. Всички плюят по Леви, но човека си знае работата.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 16 май 2016 [19:51] #40

    До коментар [#31] от albionnnnnn75:

    Оджо е едно ниво под Айб и две под Маркович. Просто Айб имаше колебливо представяне на моменти. Той обаче притежава всички качества, Маркович също. Лазар е бърз, висок и техничен играч. Притежава чудесен извеждащ пас, има фантазия у играта му. Не случайно броихме 25 милиона и не бива да го отписваме. Относно това, което си казал за Гьотце не съм съгласен. Позицията на Желински е централен полузащитник. Той е взет най-вече, заради честите травми на Хендо. Докато Гьотце е гласен за заместник на Лалана. Следя Гьотце отдавна и съм на мнение, че подобен играч като позиция на терена не ни е нужен, но в съвременния футбол подобно понятие не съществува. Привличаш футболист заради качествата му. Той притежава такива и смятам, че би бил откритието на сезона в случай, че го привлечем. И с подобни трансфера се очертава сериозна скамейка, което е добре предвид натоварения график в Английския елит.

  • Аватар на skivur
    skivur   16 май 2016 [19:43] #39

    До коментар [#38] от albionnnnnn75:

    Нищо лично към Ройс,обаче последните 2 години много се контузва,а и формата му спадна.Този сезон не му бе лош,но БД ще му искат поне 30,което си е риск.12 млн за Желински е напълно приемлива цена,в предвид сезона(който изигра) и отбора в който играе,и парите които се хвърлят за футболисти.Не,че поляка още е 100% наш,но ако го трансферираме ни пожелавам да нацелим като с Коутиньо.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   16 май 2016 [18:52] #38

    Като ще се хвърлят пари е па добре да се докара ройс,от него има огромна нужда.мен по принцип не ме бърка,не давам пари от джоба си но при положение че офертата към жилински-е 12 милиона,да се пълни гушата на байерн със около 30 и то за играч който е дълбока резерва и не ни е нужен.Просто съм убеден че Клоп няма да направи подобна глупост.той е тренер който не купува готови скъпи играчи,а създава такива.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   16 май 2016 [18:39] #37

    До коментар [#36] от Red_Till_Dead:

    Само не знам при наличието на коу,фирмино,и жилински евентуално,къде ще му търси място клоп? Според мен този трансфер няма да го бъде.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 16 май 2016 [18:36] #36

    Фирмино в интервю за ''Bild'' : ''Познавам Гьотце много добре от престоя ми в Германия. Знам , че той има невероятни качества. Ще се впише в отбора без проблем и ще ни помогне със своята класа''

    Интересно

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   16 май 2016 [18:31] #35

    Клон ще даде шанс и на уисдъм.и според мен много правилно.играе като бек и в центъра,по добра опция от рандал и шкъртел и има договор за още 3 или 4 години с нас.

  • Аватар на General96
    General96   16 май 2016 [18:30] #34

    Ще ви стискам палци на 18-ти.Надявам се да преборите Севиля за трофея.

  • Аватар на Gerrard99
    Gerrard99 590 16 май 2016 [18:18] #33

    Някой да има наблюдения над Лорис Кариус?

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 16 май 2016 [17:54] #32

    Изглежда , че новият ни вратар ще бъде Лорис Кариус. Всичко е договорено , сумата е 8 млн. Жилински също се очаква да бъде договорен съвсем скоро.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   16 май 2016 [16:55] #31

    Айб и маркович са добри футболисти,но трудно ще се преборят за място.Оджо обаче може да го направи,просто си личи че ще стане много голям футболист.и Клоп го вижда това.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   16 май 2016 [16:41] #30

    До коментар [#29] от SweeT_DG7:

    Желински е почти готов,явно и нападател ще се взема защото бентеке щял да напуска.милик го дават за новия левандовски.ако ще се взема нападател на мястото на бентеке е добре да е по висок,защото подвижни и бързи имаме.проблема е че този милик го искат още пет отбора.в защита хектор и рюдигер ще свършат работа.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 16 май 2016 [13:56] #29

    За Кевин Фоланд мога да се съглася, тъй като го следим отдавна, но Милик не е в нашето полезрение, въпреки страхотните си показатели. И все пак не смятам, че ще скачаме на нападатели, при положение, че се чудим как да разкараме двама от нашите. Аз лично предпочитам 4-ри трансфера - Желински, Гьотце, Хорн и Рудигер. Ясно е, че Умтити е страхотния бранител, но не смятам, че сме се насочили натам. Не бива да продаваме Айб и Маркович, понеже нямаме алтернатива по крилата. При покупка на централен бранител Коло и Шкъртел са излишни.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   15 май 2016 [23:47] #28

    До коментар [#26] от Red_Till_Dead:

    Пише се че кевин фоланд-също е пред подпис,има вариант и за аркадиуш милик.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   15 май 2016 [23:42] #27

    Според мен ще гледат да разкарат преотстъпените,плюс колкър който не знам защо не изигра нито един мач и евентуално богдан.за другите само клоп знае дали ще останат.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 15 май 2016 [23:40] #26

    Ако Коу вземе 8-цата то 10-ката ще бъде взета от Желински който съвсем скоро ще подпише.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 15 май 2016 [23:40] #25

    Коло няма да ни е нужен. Имаме Джо Гомез, а той загатна за огромния си потенциал и ако не бе контузията досега да се е наложил.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 15 май 2016 [23:36] #24

    Има слухове , че Коутиньо ще вземе 8-цата от новият сезон.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   15 май 2016 [23:34] #23

    До коментар [#22] от Red_Till_Dead:

    Не е сигурно.даже има вероятност и туре да остане още една година.дори и да дойдат нови,се видя че мачове има за всичски.като ще гоним нещо голямо тбябва дълга пейка.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 15 май 2016 [20:05] #22

    Днес Шкъртел най - вероятно изигра последният си мач за отбора. Вярно , че не беше най - добрият защитник , но беше изключително предан на отбора и винаги се раздаваше до край. Истински червен боец ! Завинаги един от нас. YNWA !!! pbs.twimg.com/media/CigzEOBWwAAZrPi.jpg

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   15 май 2016 [18:25] #21

    Ингс направи дебюта при клоп.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   15 май 2016 [18:21] #20

    До коментар [#18] от Red_Till_Dead:

    Не би трябвало такъв да се взема но-всеки има някакви претенции.аз така като гледам пък трансферите ще са най много 3.ляв бек,крило и централен защитник.евентуално и вратар.гъотце и да дойде не виждам на чие място ще играе.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 15 май 2016 [17:58] #19

    Наясно съм, просто подчертавам, че той бе тяхна цел много преди Байерн да се намесят.

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 15 май 2016 [17:58] #18

    До коментар [#10] от albionnnnnn75:

    Според теб ако даден играч постави такива условия Клоп ще се интересува ли от него ? Той сам го каза : ''Който не иска да дойде при нас защото не играем в ШЛ или иска да дойде при нас само защото играем в ШЛ няма място в отбора'' Честно казано аз не очаквам повече от 4-5 трансфера. Гьотце , Желински , нов вратар (може би Хорн) , нов защитник и някой измежду Чилуел и Хектор. Най - много да вземем още едно крило и деф. халф (ако продадем някой измежду Хендерсън , Алън и Лукас)

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   15 май 2016 [17:28] #17

    Вчера прогнозирах абсолютно същия състав.ингс и хендерсън са на пейката

  • Аватар на Gerrard99
    Gerrard99 590 15 май 2016 [17:22] #16

    Айбббббб!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   15 май 2016 [17:18] #15

    Вкараха ни гол аз не знам още състава.пълна дезинформация.

  • Аватар на skivur
    skivur   15 май 2016 [17:01] #14

    Някой да има линк за мача

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   15 май 2016 [16:51] #13

    До коментар [#11] от SweeT_DG7:

    Ренато санчес го купиха отдавна.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 15 май 2016 [14:22] #12

    С трансфера на Фирмино станахме по-директни, което е хубаво. Преди позволявахме на играчите да ни се изплъзват.

  • Аватар на SweeT_DG7
    SweeT_DG7 1245 15 май 2016 [14:18] #11

    До коментар [#10] от albionnnnnn75:

    Не бива да се притесняваш. Изобщо не сме станали смешни, просто нещата на пазара стоят така. Трудно се привличат качествени играчи, но ние няма как да знаем това с последните издънки на трансферния пазар. Това, което знам със сигурност е, че са изпратени хора да уредят трансферите на двама играчи- Тимо Хорн и Гьотце. Може би до края на седмицата ще имаме вратар, като се говори, че можем да влезем в разговор с Кьолн и за Йонас Ектор. Мисля, че нещата ще се наредят добре, тъй като не летим в облаците, както смяташ. За сметка на това Юнайтед като че ли няма да играят в лигата на големите, а скачат на Варан, Хамес и Ренато Санчес. Нещата не са толкова прости. С Клоп около тъчлинията обаче сме способни на големи сделки.

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   15 май 2016 [13:38] #10

    Аман от трансферни калъфки.първо терстеген,после хорн,херонимо, и още поне петима вратари се въртяха.изглежда никой не се нави,че сега допираме до лорис кариус от майнц05.обаче момчето имало условие да му се осигурят европейски мачове наесен.демек ако не спечелим лига европа и той нямало да дойде.направо станахме смешни с тези бленувани трансфери.

  • Аватар на LFC_LFC1892
    LFC_LFC1892   14 май 2016 [18:26] #9

    Ок сгрешил съм! Ако МЮ спечели куклата на ФА 6,7 и 8( заради квотата от К1К ) участват в ЛЕ............... плюс 9 при наше спечелване на финала на ЛЕ !

  • Аватар на Red_Till_Dead
    Red_Till_Dead 1125 14 май 2016 [17:27] #8

    До коментар [#4] от LFC_LFC1892:

    Не знам как го измисли това... Ако Юнайтед спечелят купата ще играят те + 6-ият и 7-ият. Ако я спечелят Палас ще играят те + 5-ият и 6-ият. Надявам се да играем в ШЛ , а ако не играем там по - добре да не играем никъде най - малкото защото сезонът ни ще трябва да започне през Юли...

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   14 май 2016 [14:48] #7

    До коментар [#4] от LFC_LFC1892:

    Мю ще вземат купата-със сигурност,но при положение че догодина ще се търси титла,какво ни интересува лига европа.видя се че до финал в този турнир не се стига никак лесно.просто тази година загубихме всичко и направихме и невъзможното за да сме тука.догодина се надявам да сме в играта за титлата.

  • Аватар на Gerrard99
    Gerrard99 590 14 май 2016 [14:44] #6

    До коментар [#4] от LFC_LFC1892:

    А ако Ман юайтед не спечели ФА до кое място ще се има квота за ЛЕ?

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   14 май 2016 [14:42] #5

    До коментар [#2] от Magic_man1892:

    Ами то се очакваше.добро е момчето ама при положение че на тази позиция има 6 човека,как да го развиват.за мен по добре беше да махнат педро но те подписаха нов договор с него.

  • Аватар на LFC_LFC1892
    LFC_LFC1892   14 май 2016 [14:39] #4

    Aко МЮ спечели купата на ФА отборите до 9-то място ще участват в ЛЕи ако ние спечелим ЛЕ 10 също получава квота

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   14 май 2016 [14:38] #3

    До коментар от Gerrard99:

    Клоп не го слушай кво говори.като е искал точки да е победил суонзи и нюкасъл.тези изказвания нямат никаква логика. Богдан,фланаган,шкъртел,лукас,смит,стюарт,алан,бранаган,айб,бентеке,оджо.Ей това ще е състава,и евентуално ще даде минути на хендерсън,ориги и ингс ако са готови.Ако пък не са ще вкара канос ,илори и тейшейра за довиждане .

  • Аватар на Magic_man1892
    Magic_man1892 1133 14 май 2016 [14:34] #2

    Пуснали са Роситър със свободен транфер в Рейнджърс

  • Аватар на albionnnnnn75
    albionnnnnn75   14 май 2016 [14:28] #1

    До коментар от SweeT_DG7:

    Така е всичко или нищо.ако не бяха се стекли така нещата със контузии,слаби мачове и подаряване на точки на отбори като нюкасъл,то и мача в сряда нямаше да има значение,понеже отдавна щяхме да сме в топ4 ,но такъв ни бил късмета.